2015/09/03

#1 MIX INSPIRACJI

   Tak więc oficjalnie mamy nowy rok szkolny. Nie będę Wam pisać o przeżyciach związanych z tym wydarzeniem, ponieważ to chyba wszędzie jest podobnie a mój stres sięgał zenitu. Ogólnie dało się wytrzymać. Po rozpoczęciu poszliśmy na pizze żeby się rozluźnić. Oczywiście wczoraj i dziś pierwsze lekcje typu chemia, fizyka itd. Co mi się najbardziej podoba w lekcjach na samym początku jest to iż nie ma od razu nauki tylko są sprawy takie ogólne typu wymagania edukacyjne (oczywiście są baardzo nudne ale nie narzekam, bo nie trzeba się od razu uczyć :D). Ostatni czas wakacji nie był jednym z najweselszych. Miałam wiele zmartwień... nie, nie związanych z nowym rokiem szkolnym. Też nie będę Wam o tym pisać, ponieważ jest to raczej sprawa prywatna i nie będę tu pisać czegoś na ten temat. Jedynie napiszę Wam to, że napisanie posta właśnie z serii "back to school" to graniczyło z cudem. Nie miałam na nic ochoty i wszystko mnie drażniło, męczyło. Ale przecież kogo to obchodzi :).

Przechodząc do tematu to dzisiejszy post rozpoczyna nową serię na moim blogu czyli "mix inspiracji". Wszystkie źródła do zdjęć będą podane na samym dole. Mam nadzieję, że ta seria Wam się spodoba a opinię na ten temat możecie zostawić w komentarzu :)




   
                                                 




                                                   Momos :*
            
    
Chcecie więcej tego typu postów?





^.^

2 komentarze:

  1. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ♥ Linki poklikane ;)

      Usuń

~ Każdy komentarz to dodatkowa motywacja :*
♥ ~ Zawsze wchodzę w blogi każdego z komentujących ;)

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz i obserwację. Spróbuję się odwdzięczyć :)


Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane!!