2015/09/20

CZY TO JUŻ KONIEC... CZY POCZĄTEK CZEGOŚ WSPANIAŁEGO?

  O jejku od czego ja mam zacząć...? Wszystko ale to wszystko na blogu się wali. Mam zamiar wszystko zacząć od początku a tego bloga usunąć (chociaż pewnie będzie ciężko) ale to od października. Tematyka nowego bloga? Jeszcze sama do końca nie wiem ale już nie będzie się wiązała tematycznie z tym blogiem. Zamierzam tam wstawiać tylko posty modowe, inspiracyjne i 'fotograficzne' czyli zdjęcia wykonane przeze mnie. Po za blogiem układa mi się nawet całkiem dobrze. Miniony tydzień to były same pozytywne chwile i działo się dużo. Więc nie narzekam, bo było mega. Wracając do bloga to nie wiem nawet co powiedzieć. Pierwsze kroki jakie zrobię to usunę tego bloga i stworze nowego z inną nazwą, adresem URL i adresem e-mail. No i niestety wtedy będziemy musieli się po żegnać, ponieważ nie wiem jeszcze jak będzie wyglądała nowa nazwa bloga i jego adres więc co dopiero wy macie wiedzieć. W celu 'nie rozstania się' wymyśliłam akcję, że do każdego mojego obserwatora wyślę maila z nowym adresem bloga więc jeśli chcecie zobaczyć mojego całkiem nowego bloga to piszcie mi swoje adresy e-mail'owe w komentarzu! KONIECZNIE!! Następnym krokiem będzie pewnie całkowita zmiana wyglądu bloga i już nawet wiem, którą blogerkę poproszę o pomoc w tej sprawię także liczę, że się zgodzi. No i krokiem ostatnim będzie systematyczne wypełnianie bloga postami. Myślę, że ten blog - Momos nie do końca mnie satysfakcjonował i nie byłam z niego zadowolona więc myślę, że tak ogromna zmiana mi się przyda i to chyba wszystkim wyjdzie na dobre. A na razie odpoczywam od bloga, postów itd.
Podsumowując widzimy się w październiku z nową pozytywną energią i świeżymi postami tylko koniecznie musicie mi zostawić swoje adresy e-mail w komentarzu :)




Buziaki Momos :**

4 komentarze:

  1. Powodzenia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że kolejny blog będzie Cię satysfakcjonował i wszystko pójdzie dobrze. Powodzenia :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas czasem potrzebuje zmian.
    Trzymam kciuki, aby kolejny blog wyszedł wedle Twych myśli :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

~ Każdy komentarz to dodatkowa motywacja :*
♥ ~ Zawsze wchodzę w blogi każdego z komentujących ;)

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz i obserwację. Spróbuję się odwdzięczyć :)


Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane!!