2015/09/06

ULUBIEŃCY SIERPNIA!

   I jak zwykle ulubieńcy spóźnieni. Przepraszam Was jeśli czekaliście ale naprawdę ostatnio nie miałam czasu. Nie kupiłam wszystkich zeszytów a wciąż jestem w trakcie robienia zakupów szkolnych. Zadowolona jestem jedynie z tego iż podręczniki i zeszyty ćwiczeń dostaniemy za darmo (jeśli chcecie wiedzieć dlaczego piszcie w komentarzach ale myślę, że wiecie z jakiego powodu). 
Przejdę do tematu. Pod ostatnim postem właśnie z serii "ulubieńcy miesiąca" pojawiła się największa aktywność i chyba najbardziej zaciekawił Was ten post więc pomyślałam czemu by nie napisać ulubieńców sierpnia. Tak więc proszę bardzo proszę państwa o to przedstawiam Wam... Ulubieńców sierpnia :).
Ten post będzie się różnił troszkę od poprzedniego z tej serii, ponieważ tamten był bardziej rozbudowany. Po ubiegłym miesiącu stwierdziłam,  że będą one troszkę mniejsze ale niektóre kategorie wciąż będą się zmieniać. Jeśli nic nie zrozumieliście to zapraszam do przeczytania głównej części tego posta i obejrzenia tego w praktyce (jeśli można tak powiedzieć :D).
P.S. Na końcu posta BARDZO WAŻNE INFORMACJE!! Więc mam nadzieję, że przeczytacie wszystko!!

MUZYKA


Piosenki, które najczęściej słuchałam w sierpniu to:



Polecam posłuchać, bo wszystkie piosenki są genialne!


APLIKACJE


W sierpniu zdecydowanie najczęściej korzystałam z aplikacji "snapchat". Założę się, że wszyscy wiedzą na czym polega ta aplikacja. Na razie nie mam snapa dla bloga ale na swoim prywatnym przesiaduję dość dużo czasu :)


UBRANIA


O jej tutaj mogłabym wymieniać w nieskończoność. Ja jestem taką osobą (i chyba nie jedyną), która mogłaby kupować tylko ubrania i buty. Kocham przechadzać się po sklepach i kupować nowe piękności do mojej szafy. Jednak ubrania lubię też przerabiać. Stare robić na nowe. Coś doszywać, przeszywać, ciąć, zaszywać i tak w kółko.


 Koszulka w stylu "bocho" 

Tak więc ubraniem sierpnia jest moja koszulka. Nie wiem czy dokładnie jest to właśnie w stylu "bocho" ale uważam, że jest taka plażowa trochę. Więc jeśli nie jest to koszulka właśnie w tym stylu to ja sobie zdaje z tego sprawę i nie musicie mi na ten temat pisać kometarzy :) I pewnie niektórzy ją kojarzą z tej akcji, że jak się uzbierało daną liczbę zakrętek po coca-coli można było wygrać daną rzecz. Ja wygrałam koszulkę. Niestety ze względu na to iż trochę się podziurawiła od tamtego czasu musiałam ją przerobić. Ale moim zdaniem wyszło mi to całkiem nieźle. Jest luźna, wygodna i zwiewna czyli taka jakie lubię najbardziej! Ona musiała znaleźć się w ulubieńcach!!









                                                                        Krótkie spodenki  


W sierpniu nosiłam je prawie non stop. Podobają mi się, ponieważ wiem, że w jakimś stopniu zrobiłam je również sama. Obcięłam po prostu dziurawe dresy, podwinęłam trochę do góry, zszyłam i TA DA! Nosiłam je bardzo często, bo wiadomo jak to w lecie jest gorąco więc te wygodne krótkie, spodenki nadały się idealnie!


(niestety zdjęcia nie udało mi się zrobić ale jak w najbliższym czasie zrobię to wstawię więc sprawdzajcie koniecznie!)


JEDZENIE


Haha tutaj mogłabym wymieniać i wymieniać. Uwielbiam jeść chociaż słodycze już powoli staram się ograniczać. Jednak do ulubieńców sierpnia musiały trafić... donaty!! A konkretnie są to donaty z biedronki :) Te donaty są chyba najlepsze z najlepszych! ♥ (Proszę macie nawet cenę :D)





INNE


I ostatnia już kategoria czyli "inne". W tej kategorii znalazł się tonik z firmy "ziaja". Ja mam zapach nagietkowy i pachnie ślicznie! W sierpniu używałam go prawie codziennie chociażby po to aby nawilżyć trochę moją twarz. Nie chciałam używać kremów itd., ponieważ ja nie jestem fanką kremów do twarzy, (w przeciwieństwie do kremu do rąk) bo po kremach skóra jest taka trochę tłusta czego ja nie lubię. Wolę gdy moja twarz jest bardziej nawilżona i świeża więc ten tonik nadał się idealnie i podejrzewam, że będę go używać jeszcze przez baardzo długoo.






Tak więc kończąc już tego posta... zostawiajcie komentarze! Bardzo cieszę się gdy widzę większe ilości komentarzy, bo wiem, że to co zrobiłam się komuś podoba i opłaca się czasami bardziej wysilić :) Już w następnym poście troszkę się zmieni. Tak minimalnie kolorystyka bloga. Po dzisiejszym poście możecie się mniej więcej dowiedzieć jak :) Przepraszam za te ciągłe zmiany ale jestem jeszcze w tej fazie gdzie staram się udoskonalać mojego bloga :) Wyglądu już wiem, że przez najbliższe pół roku pewnie nie będę zmieniać ale... jest jeszcze jedno ale! Ze względu na to iż wiem, że po zmianie adresu bloga może Was sporo ubyć tak więc chciałam Was poinformować już teraz żebyście byli na bieżąco!!! Mam nadzieję, że nie sprawi to kłopotu. Jeśli macie coś przeciwko lub wiecie, że będą występowały jakieś problemy bardzo was proszę o kontakt bardzo mi zależy!!!

OFICJALNIE OD 19.09.2015 ZMIENIAM ADRES MOJEGO BLOGA!!!

Adres bloga zmieni się na      www.momos.blogspot.com      !!! Mam nadzieję, że sporo z 

Was ze mną zostanie i nie będę musiała zaczynać wszystkiego od początku :) Jeśli przeczytałeś\łaś tego posta do końca i wiesz, że ze mną zostaniesz i zapisałaś\łeś sobie już przyszły adres mojego bloga na kartce żeby nie zapomnieć napisz w komentarzu hasło "zapisałam\łem" żebym wiedziała ile z Was zostanie w mojej podróży przez blogowanie od początku do końca! :) UWAGA!! Jeśli nie masz bloga lub konta na google +   zostaw ANONIMOWY komentarz dla pewności :)) Z góry baardzo Wam za wszystko dziękuję, że komentujecie i, że jesteście. Wiem, że większości nie chce się klikać "dodaj komentarz", zapisywać coś po czym go dodawać więc dziękuję bardzo wszystkim za fatygę :))
W jednym poście trochę dużo ale jeśli to czytasz to znaczy, że przeczytałaś\łeś wszystko za co jestem ci wdzięczna i widzimy się w kolejnych postach :**


A wy macie swoich ulubieńców?


♥.♥





6 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy! Te piosenki są cudowne :D Ooo! Wydaje mi się, że nowa nazwa będzie o wiele wygodniejsza i bardziej chwytliwa :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzoo dziękuję za taki miły komentarz i za systematyczne komentowanie nawet nie wiesz jak bardzo to cieszy i motywuję :)) Mam nadzieję, że odezwiesz się za niedługo w sprawie mojej propozycji :**

      Usuń
  2. Zapisałam :)

    http://julieteverywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pierwszą piosenkę i te donuty ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Każdy komentarz to dodatkowa motywacja :*
♥ ~ Zawsze wchodzę w blogi każdego z komentujących ;)

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz i obserwację. Spróbuję się odwdzięczyć :)


Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane!!